Από πέρσι δεν έχω πάθει καμία ίωση.

February 4, 2015

Γεια σας,
Παίρνω το γανόδερμα από πέρσι που μου το σύστησε η φίλη μου. Εγώ κάθε χρόνο από Νοέμβριο μέχρι και την άνοιξη πάθαινα φαρυγγίτιδα και κόλλαγα κάποια ίωση σίγουρα μέσα στον χειμώνα. Είμαι προχωρημένης ηλικίας και κυκλοφορούσα πάντα με ένα κασκόλ στο λαιμό για να προφυλαχτώ. Από τότε που δυνάμωσα τον οργανισμό μου με το βότανο γανόδερμα, έχω εκπλαγεί με τις δυνατότητες του. είμαι πιο δυνατή και ξεκούραστη και απαλλαγμένη από τις ιώσεις.
Πηγή: www.123dxn.com

Σχολιάστε

