Μείωση υπερπλασίας προστάτη

Καλησπέρα σας, είμαι 79 ετών και έχω σταθερά ανεβασμένο το psa μου πάνω από τα φυσιολογικά όρια και μπορώ να πω υπερβολικά ανεβασμένο. Τον περασμένο Σεπτέμβριο τελικά ο ουρολόγος μου μου έδωσε αντιβίωση για έναν μήνα για να δούμε αν θα μειωθεί και αποφύγουμε την εγχείρηση. Μετά από εξετάσεις πριν και μετά μέσα στον Οκτώμβριο δεν έδειξε καμία μείωση της υπερπλασίας του προστάτη. Αποφάσισα λοιπόν αφού η εγχείρηση ήταν αναπόφευκτη αφού τελικά ο γιατρός μου με έβαλε στο πρόγραμμα για βιοψία, να έρθω σε επαφή με το γανοδερμα και να δοκιμάσω. Είμαι εδώ και 3 εβδομάδες στην λήψη του γανοδερμα σε κάψουλες, στις δοσολογίες που μου έχετε δώσει εσείς και τελικά μετά από εξέταση αίματος που έγινε προχθές μειώθηκε το psa μου κατά 2 μονάδες. Ο γιατρός μου πλέον μου σύστησε να επιμείνω και να συνεχίσω να παίρνω τις κάψουλες με το 100% βιολογικό γανοδερμα για να πάω ξανά μετά τα Χριστούγεννα για επανεξέταση. Νοιώθω πολύ καλύτερα με το γανοδερμα Dxn, και σας ευχαριστώ για την προσοχή που δώσατε στο πρόβλημα μου.
Περικλής Σ……………………, Αθήνα

Διαβάστε και άλλες ιστορίες εδώ

Σχολιάστε

