Ονυχοψωρίαση εξαφανίστηκε μέσα σε ένα μήνα.

Γεια σας, είμαι μια ηλικιωμένη κυρία γύρω στα 60 με πρόβλημα στα χέρια από ονυχοψωρίαση. Εδώ και 4 χρόνια παιδεύομαι. Έχω δοκιμάσει πολλά φάρμακα και έχω αλλάξει 4 δερματολόγους, αλλά συνεχώς είχα δερματικό πρόβλημα με τα χέρια μου. Εδώ και 1 μήνα δοκίμασα το σαπούνι σας καθώς και το γανόδερμα σας σε κάψουλες, σε καθημερινή βάση και ανακάλυψα σταδιακά ότι τα χέρια μου γίνονταν καλύτερα. Έχω δει μέσα σε 1 μήνα τρομερή καλυτέρευση και μπορώ να δείχνω τα χέρια μου τώρα. Ευχαριστώ πολύ.
Μαρία Σ……….., Αθήνα

Διαβάστε και άλλες ιστορίες υγείας εδώ

Σχολιάστε

