Δεν έχω αρρωστήσει από τότε που παίρνω γανόδερμα.

Γεια σας, λόγω φόρτου εργασίας στο Δικηγορικό μου γραφείο, άρχισα να παίρνω γανόδερμα και σπιρουλίνα. Η αλλαγή στην ρουτίνα μου ήταν άμεση. Κοιμάμαι καλύτερα και ξυπνάω ενεργοποιημένη και έτοιμη  για εργασία. Δεν έχω πια τους πονοκεφάλους που είχα μετά από έντονη εργασία και βγάζω πιο πολύ δουλειά με άνεση και στο σπίτι, καθώς ξέρετε ότι η δουλειά ενός Δικηγόρου δεν σταματά στο γραφείο αλλά συνεχίζεται και τα βράδια στο σπίτι, καθώς είναι μεγάλοι οι φάκελοι και απαιτούν ένταση και διάρκεια. Εν κατακλείδι χαίρομαι που βρήκα φυσικά μέσα για να μπορώ να ανταπεξέρχομαι στις υποχρεώσεις μου.

Ευχαριστώ
Δήμητρα  Σ………, Αθήνα

BLOG ΥΓΕΙΑΣ www.greecedxn.gr

Σχολιάστε

