Έχω θέμα ψωρίασης.

Αξιότιμοι κύριοι, αν και ήμουν πολύ δύσπιστος και δεν περίμενα μετά από όλα όσα έχω πάρει κατά καιρούς, ότι θα με βοηθήσει κάτι από τα  δικάς σας προϊόντα, τελικά αποφάσισα να τα δοκιμάσω. Ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες σας στις δοσολογίες, κάτι που έπεμεινα και με ευχαρίστηση είδα ότι βρίσκω ανταπόκριση στην ομάδα σας και με υπομονή με ακούσαστε και μου δώσατε οδηγίες και δοσολογίες, μπορώ να πω με σιγουριά ότι ανακουφίστηκα από το σοβαρό πρόβλημα ψωρίασης που έχω. Είδα μεγάλη βελτίωση, γιατί το έχω σχεδόν σε όλα τα σημεία του σώματος μου. Συνεχίζω τώρα την συντήρηση του οργανισμού μου με τα διατροφικά συμπληρώματα σας και συνεχίζω να πίνω το καφέ γανόδερμα ευχάριστα. Ευχαριστώ.
Νίκος Π………, Αθήνα

Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε και άλλες ιστορίες υγείας.

Σχολιάστε

