Ζάκχαρο μείωση περίπου -20%

Σε συνεχεια της χθεσινης τηλεφωνικης μας συνομιλιας, σας αποστελλω ,
   Ειμαι 66 ετων, πασχω απο διαβητη τυπου 2 περιπου 13 χρονια. Πριν 20 χρονια αφαιρεσα τον αριστερον μου νεφρο λογω μη μεταστατικου καρκινου. Επισης το 2005 υπεβληθην σε εγχειρηση  προστατου λογω καλοηθους υπερτροφιας. Εχω και ηπια υπερταση.   Ολες οι βιοχημικες εξετασεις μου ειναι πολυ καλες, εκτος απο το σακχαρο – ειναι 1,70 περιπου το πρωινο και 2,50 δυο (2 ωρες) μετα το φαγητο, η γλυκοζιωμενη αιμοσφαιρινη ειναι   8.3.
Σας ευχαριστω εκ των προτερων.
      Υ.Γ. Εχω αρχισει εδω και 15 μερες να πινω το τσαι γανοδερμα, και περιπου 6 ημερες γανοδερμα LG. Παρατηρω μειωση στο σακχαρο περιπου 20%.
Α……..Μ……., Αθήνα

Σχολιάστε

