Δεν κουράζομαι πια, όπως πριν.

Δημήτρη μου σε ευχαριστώ καταρχήν για το ωραίο καφεδάκι μου που μου στέλνεις. Έχει αρχίσει και η κόρη μου και το πίνει. Αυτό το καλοκαίρι ήταν το μοναδικό καλοκαίρι που δεν κουράστηκα στην δουλειά. Ένοιωθα δυνατή και δεν κουραζόμουν όπως πρώτα. Τώρα που πέρασε ο καιρός που πίνω τον καφέ με γανόδερμα δηλαδή εδώ και 3 μήνες περίπου ανακάλυψα ότι μια ελιά που είχα πάνω από το δεξί μου στήθος, και με ενοχλούσε, απλά έφυγε. Εξαφανίστηκε. Τι να σου πω. Ούτε ο άνδρας μου δεν το πίστευε αλλά, μετά από αυτό πείστηκε και αυτός. Κάνει σίγουρα καλό. Σε ευχαριστώ και μην ξεχάσεις να μου στείλεις τα επόμενα 4  καφεδάκια 3σε1.
Γ…….Μ….., Αθήνα

Σχολιάστε

