Έχω γίνει τούρμπο!

Γεια σας, είμαι συνταξιούχος και γενικά έχω πρόβλημα παντού στον οργανισμό μου. Ο γιατρός μου μου έχει δώσει ένα κάρο φάρμακα για το κυκλοφορικό μου, για την καρδιά μου, για τον προστάτη, για τα αρθριτικά μου και για το έντερο μου. Εδώ και δυόμιση μήνες όμως που παίρνω το γανόδερμα σε κάψουλες έχω γίνει τούρμπο. Δεν πονάει τίποτα, είμαι μια χαρά, κατουράω χωρίς να βρέχω τα παπούτσια μου και έχω πιο πολύ όρεξη για ζωή. Μπράβο στο ελιξήριο της ζωής το γανόδερμα.
Κ……. Σ…….., Άργος

Σχολιάστε

