Σταμάτησαν οι πόνοι στο στομάχι μου πίνοντας μόνο τον καφέ.

Καλημέρα σας, γενικά έχω πρόβλημα στο στομάχι μου και επειδή πίνω πολλούς καφέδες, το στομάχι μου άρχισε να με πονάει έτσι ώστε ο γιατρός μου είπε να μην πίνω άλλο καφέ και να προσέχω. ΄Αρχισα να παίρνω σιμέκο έτσι ώστε να μην πονάω. Από τότε όμως που άρχισα να πίνω μόνο τον υγιεινό καφέ της DXN δεν ξαναπόνεσα, πίνω κανονικά τον καφέ μου και μέχρι στιγμής δεν ξαναπήρα χάπια για το στομάχι μου. Σταθεροποιήθηκα και νοιώθω καλύτερα.
Σπύρος Λ……, Αθήνα

Σχολιάστε

