Τέρμα η ξηροδερμία και η τριχόπτωση.

Γειά σας, είμαι 44 ετών και έχω κάποιο πρόβλημα στο δέρμα που με απασχολεί. Στο κεφάλι μου με απασχολεί η τριχόπτωση και σιγά σιγά αραιώνουν τα μαλλιά μου. Εδώ και καιρό έχω δοκιμάσει πολλά ακριβά σαμπουάν αλλά το πρόβλημα συνεχίζεται. Μου σύστησαν το σαπούνι και το σαμπουάν με γανόδερμα και είμαι πολύ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα. Εξαφανίστηκε η ξηροδερμία μου στο πρόσωπο και στο κεφάλι μου σταμάτησε το ξεφλούδισμα. Τι άλλο να πω? Ευχαριστώ DXN.
Γιάννης Ε………., Αθήνα

Σχολιάστε

