Μπορώ και περπατάω πάλι άνετα.

Γεια σας, είμαι 70 ετών και βάλε και πίνω από τα Χριστούγεννα τον καφέ με γανόδερμα DXN. Δεν μπορούσα να σηκώνομαι από τον καναπέ μου άνετα και όταν περπάταγα για λίγη ώρα πόναγαν οι αρθρώσεις μου.Έχω εκτός των άλλων και κάποια καρδιαγγειακά προβλήματα, αρθρίτιδα, κ.ά. Μετά από ένα μήνα περίπου σηκώνομαι άνετα, περπατάω άνετα χωρίς να πονάω και νοιώθω πιο καλά. Αφού είδα αλλαγή σε μένα, αποφάσισα να πάρω και γανόδερμα σε κάψουλες και σπιρουλίνα, να τονωθώ αλλά επίσης και για τον προστάτη μου. Ακολουθώ μια συγκεκριμένη διατροφική συνήθεια που μου έχει δώσει νέα ώθηση στην ζωή μου. Ευχαριστώ πολύ.
* Το κείμενο το έγραψε η εγγονή μου γιατί εγώ δεν τα πάω καλά με τα κομπιούτερ.
Κώστας Σ……, Αθήνα

Σχολιάστε

